Friday, April 15, 2011

ADDict !

-salam-

Yawww ~   Skang dah pkul  1 pagi but aku masih menekan - nekan keyboard,,
tehheee~ >///< bukan x ngantok bwt addict !!
Osh! Cakap pasal addict neh.. Actually aku tngok ramai budak2 skang yg 'addict' thap melampau dngn internet terutama utk surf LAMAN SOSIAL ..kalu aku, FB ngn Twitter lar.. :)
Yah.bwt addict tuh biorlah berpada - pada ..X perlu tdor pkul 1,2 pag cam aku nieh,,bukannya pa.x mau sok ni muka jadi cam beruk kacuk panda.Juzz imagine!! Hahaaha ! XD
Walaupon addict, aku still wat keja harian cam biasa such as tlong mak aku masak , basuh pinggan , dan anything lah yg patot dbuat sebagai seorng daughter ;))
Dan yg pentingnya elakkan terlalu habiskan masa dpn komputer cbb ia mampu memudartkan mata,Haiz~ Pernah skali tuh aku ddok dpn laptop utk taip keja then mmng kalut gila cbb last minute so, aku x berenti rehat pon sampai 2 jam lamanya..Mata aku jadi merah sampai boleh nampak urat2 mata aku timbul..takut gila aku waktu tuh,,.tap nasib baek ada ubat.
 Yah,,jadi pesanan terakhir ialah DON'T SPEND TOO MUCH TIME INFRONT OF UR PC bcoz it may waste a lot of your  time n may effect  your eyes..:))

Addict yg keterlaluan.. =.=""


PEGI TIDOR!!!!!!! NYTE~ ^_~

No comments: