Tuesday, February 21, 2012

Think it out !!

Apakah ini ??  ha...take a look~~ many looksss pon x pew!! :D




LoveTree Moscow Russia

LoveLock Hohenzollern Germany

LoveBridge Paris
LoveLOck,Enoshima Tokyo

Love Lock Fence Namsan Tower Seoul Korea






Ha....dah paham?? *betapa pelik nya masyarakat dunia skarang*

Kunci mangga  atau bahasa utaranya dipanggil  'pedai ayam' bukanlah dapat membuktikan ketulusan dan kesucian cinta manusia ...Korang setuju tak?? Lepas 'lock'kan 'pedai ayam' dkat mana2 pagar dah dapat menjamin kepastian cinta yang hakiki..?? Tidak tidak~~ Tidak sama sekali.... an?? an??

Korang percaya tak dalam berapa ramai manusia2 itu ,dah berapa pasangan yang kecundang dalam cinta mereka selepas 'lock'kan kunci cinta itu????
Berpisah  di tengah jalan sblom mencapai kemuncak percintaan iaitu bergelar suami isteri .

So kawan2 semua ,percayalah cinta itu anugerah Allah yang bukan ditentukan oleh diri kita, manusia tetapi Allah yang mengaturkan segalanya...
Setia itu pula datang  dari hati kita yg ikhlas terhadapnya bukannya kerana 'kunci' itu tadi... :)

p/s:Tak perlu lah ber'LOVELOCK' kat pagar ke jambatan ke .. X pon korang de idea lain?? ha... KOmeng!! hahah..xD


Terjumpa kata ni so aku pon copyyyyy~~

"BERUBAH KERANA MAHU BERCINTA ADALAH JAUH LEBIH BAIK DARIPADA MAHU BERUBAH KERANA CINTA !! "





renung renungkan...^_<

4 comments:

zureen said...

tapi kann.. macam sweet jugak laa dorang buat macam tuu..hihih

AtinsukaKimchieBoy said...

tak dinafikan.... :D

mirmashi94 said...

pernah tgk lam cite korea x silap , x pom cite omputih . tapi setuju laa ngn pendapat tuan punye blog . mcm rubbish je buat mcm tue . tp agak sweet laa before start gaduh then break up and all :P

AtinsukaKimchieBoy said...

haha...xD
siyes jadik sampah lpas ni leh kutip jual besi buruk der...